جوشکار سیار اندیشه

جوشکار سیار اندیشه

جوشکار سیار اندیشه

جوشکار سیار اندیشه در تمامی نقاط شهر اندیشه خدمات برتر را ارائه می‌دهد. نیروهای جوشکاری که در مجموعه‌ی ما فعالیت می‌کنند کاملا متخصص، توانمند و باتجربه هستند. مدیریت مرکز ما تلاش نموده با داشتن طرح‌های تشویقی برای مشتریان، مانند تخفیفات ویژه برای حجم کار بالا، یک تعامل خوب و رضایت‌بخش را هم برای جوشکاران و هم برای مشتریان رقم بزند. جوشکاری از آن دسته از مشغالی است که علاوه بر تخصص جوشکار باید دارای اخلاق خوب و تعهد باشد تا بتواند به درستی با مشتری ارتباط برقرار کرده و یک کار خوب را رائه بدهد. جوشکاری حرفه‌ای است که هم می‌توان با تحصیل در هنرستان و دریافت مدرک آن را فرا گرفت و هم با تجربه و به اصطلاح شاگردی کردن کنار استاید و شرکت نمودن در کلاس‌های آموزشی.

در هر صورت عزیزانی که در این رشته فعالیت می‌کنند یک شغل حساس را تجربه خواهند کرد. جوشکاران سیار اندیشه تمامی مهارت‌های مورد نیاز جوشکاری را به بهترین شکل ممکن فراگرفته و آماده‌ی ارائه‌ی هرگونه خدمات از قبیل پروژه‌های صنعتی بزرگ، ساخت اسکلت سوله، ساخت اسکلت ساختمان، هرگونه خرده کاری، ساخت و نصب حفاظ حیاط منازل، جوشکاری انواع نرده‌های فلزی و استیل، ساخت انواع مخازن برای آب و… می‌باشد. این مجموعه باقیمت بسیار مناسب و پایین‌تری نسبت به مجموعه‌های دیگر ارائه‌ی خدمت می‌نماید و مفتخر است که قیمت‌هایش را زیر نظر اتحادیه ارائه می‌کند و رضایت مشتری برایش دراولویت است.

خدمات اصلی جوشکار سیار اندیشه

خدمات اصلی جوشکار سیار اندیشه

خدمات اصلی جوشکار سیار اندیشه شامل تمامی موارد جوشکاری مانند: جوشکاری آرگون، که یک جوشکاری تخصصی برای فلزات سختی مانند استیل و آلومینیوم می‌باشد را به طور سیار در تمامی نقاط شهر اندیشه، کرج و تهران را به بهترین شکل و مناسب‌ترین قیمت انجام می‌دهد. جوشکار سیار می‌تواند در صورت خرابی یا شکستگی درب حیاط منازل، یا شکسته شدن حفاظ، نرده و پنجره، یا هر گونه خرابی که در محل کار یا منازل شما عزیزان رخ بدهد و نیاز به متصل شدن و جوشکاری مجدد باشد، یا انواع اسکلت سازی، را تنها با یک تماس تلفنی در سریع‌ترین زمان در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و ارائه‌ی خدمت نماید. مشتریان می‌توانند با مراجعه به وبسایت مرکز، ثبت درخواست جوشکار نموده و در سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی می‌کنند.

عزیزان اگر در هنگام تماس با مرکز به طور دقیق خدمت خواسته شده را عنوان کنید کارشناسان ما به شما برترین جوشکار متخصص را ارجاع داده و هزینه‌ی دقیق را به مشتری انتقال خواهند داد. این نرخ گذاری و ارائه‌ی قیمت تحت نظر اتحادیه می‌باشد. جوشکاران سیار اندیشه تمامی مواردی که نیاز است یک نیروی متخصص به همراه داشته باشد مانند کپسول‌های هوا یا همان اکسیژن، انواع الکترود، دستگاه جوش و مانیمتر را به همراه داشته و در صورت نیاز بکارگیری می‌نمایند. در بعضی موارد نیاز است جوشکار علاوه برجوشکاری از مهارت آهنگری هم برخوردار باشد. جوشکارهای سیار ما از تمامی مهارت‌های لازم برخوردار هستند.

 

مهارت‌های مورد نیاز برای جوشکاری

 جوشکار سیار اندیشه ، مهارت های مورد نیاز

مهارت‌های مورد نیاز برای جوشکاری را می‌توان در چند نمونه تشریح کرد: ۱_ اولین مهارت یک جوشکار، ایمنی در کار است. هر اندازه جوشکار بتواند ایمنی در کارش را رعایت کند هم خودش و هم کارفرما از نتیجه‌ی کار راضی خواهند بود

۲_ نکته‌ی دیگر، بروز بودن و شناختن دستگاه‌های جدیدی که به بازار می‌آیند و یادگیری نحوه‌ی کار با این دستگاه‌هاست.

۳_ داشتن جسارت و شجاعت درکار و توانمندی یک جوشکار بسیار مهم است. چراکه در بسیاری از موارد نیاز است جوشکار در ارتفاع جوشکاری انجام دهد.

۴_ تمرکز و دقت بالا در جوشکاری نکته‌ی فراموش نشدنی است چون هر اندازه جوشکار تمرکز و دقت بالایی داشته باشد، می‌تواند در برش و اندازه‌ها بسیار دقیق عمل نماید. قابل ذکر است تمامی جوشکارانی که در مجموعه‌ی ما فعالیت می‌کنند، اعم از ثابت و سیار، تمامی مهارت‌های مورد نیاز برای جوشکاری را در سطح بسیار بالا فرا گرفته و بطور دقیق در حین انجام فعالیت بکارگیری می‌نمایند و با داشتن اخلاق و تعهد با مشتری یک تعامل بسیار خوب را رقم می‌زنند. جوشکار سیار اندیشه در تمامی نقاط شهر اندیشه قبول سفارش نموده و هرگونه خرده کاری را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. تمامی موادی که این جوشکاران استفاده می‌کنند درجه یک بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. ما توانسته‌ایم جوشکاری فلزات سخت که به نام جوشکاری آرگون معروف هستند را بهترین شکل انجام دهیم.

قیمت جوشکار سیار اندیشه چگونه محاسبه می‌شود؟

 

قیمت جوشکار سیار تهران با محاسبه حجم کار و زمانی که جوشکار برای آن وقت گذاشته است محاسبه می‌شود. در بعضی موارد نیاز است جوشکار به همراه خود دستیار نیز داشته باشد. در این صورت نرخ جوشکاری متغیر خواهد بود.

در برخی موارد با بالا رفتن قیمت موادی که در جوشکاری مصرف می‌شود، نرخ برای مشتری هم بالا خواهد رفت. در کل قیمت گذاری براساس نوع کار و حجم آن می‌باشد. به عنوان مثال جوشکاری ساده مانند جوش نرده‌ی پنجره با جوشکاری اسکلت ساختمان یکسان نخواهد بود. در موارد دیگر نیاز است جوشکار سیار در چندین روز متوالی به محل کارش مراجعه نماید.

در هر صورت تمامی خدماتی را که جوشکاران سیار ما به مشتریان ارائه می‌دهند با قیمت بسیار مناسب و تحت نظر اتحادیه می‌باشد. جوشکاران ما بسیار متعهد و با اخلاق هستند. در صورت بروز هرگونه مشکل بعد از کار مجددا در محل حضور پیدا کرده و رفع مشکل می‌نمایند. ما از الکترودهای درجه یک در هنگام جوشکاری استفاده می‌کنیم تا رضایت مشتریان را درپی داشته باشد و راندمان کاری ما را بالا ببرد. لازم به ذکر است مجموعه‌ی ما با سابقه‌ی بالا و دارا بودن یک تیم متخصص و قیمت مناسب، توانسته محبوبیت بسیار بالایی را در میان مشتریان کسب نموده و به برترین مرکز جوشکاری سیار تبدیل شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *