جوشکاری سیار تهران

خدمات جوشکاری در منزل

خدمات جوشکاری در منزل توسط نیروهای متخصص و حرفه ای در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزات به روز، استاندارد و در تمام نقاط انجام می گردد.

خدمات آهنگری در منزل

خدمات آهنگری در منزل از دیگر خدمات تخصصی است که به صورت تخصصی و حرفه ای توسط نیروهای حرفه ای با استفاده از تجهیزات لازم برای آهنگری در تمامی نقاط انجام می شود.

جوشکاری تخصصی

کمترین قیمت

خدمات جوشکاری در منزل تهران و آهنگری در منزل تهران

خدمات جوشکاری در منزل و کلیه خدمات آهنگری در تمامی مناطق تهران توسط نیروهای متخصص و حرفه ای به صورت تخصصی و حرفه ای و قیمت مناسب انجام می گردد.

مراجعه بدون تاخیر و فوری

با تماس شما نیروهای ما بدون تاخیر و در سریع ترین زمان اعزام می شوند. کلیه خدمات با توجه به زمان مورد درخواست مشتریان انجام می گردد.

کیفیت بالای خدمات

خدمات جوشکاری و آهنگری به صورت تخصصی با سطح کیفیت بالا انجام می شود. با توجه به سابقه و تجربه سالها کار خدمات با توجه به نیاز مشتری و رعایت استانداردها صورت می گیرد.

جوشکاری سیار

در برخی از جوشکاری ها امکان جا به جایی وجود ندارد در چنین مواردی جوشکار سیار تهران با تجهیزات لازم در محل حاضر شده و کلیه خدمات را در محل انجام می دهد.

خدمات جوشکاری در منزل

قیمت ها طبق تعرفه

ارائه کلیه خدمات جوشکاری در منزل و خدمات آهنگری با مناسب ترین و بهترین قیمت انجام می شود. قیمت مطابق با تعرفه می باشد.

تجهیزات سیار و مجهز

انجام خدمات جوشکاری در محل نیاز به تجهیزات مناسب و سیار دارد که این مجموعه کلیه این تجهیزات را در اختیار دارد. ارائه خدمات جوشکاری سیار با استفاده از تجهیزات استاندارد، مجهز و سیار صورت می گیرد.

پوشش دهی کلیه نقاط تهران

همشهریان در کلیه نقاط تهران می توانند از خدمات جوشکاری و آهنگری استفاده نمایند. نیروهای ما در هر منطقه در سریع ترین زمان حاضر می شوند.

گارانتی انجام کار شما ازنظر این شرکت باید دارای مراتب زیر باشد:

گارانتی و تضمین خدمات از مهمترین ویژگی های مثبت یک شرکت و مجموعه می باشد. ارائه گارانتی و تضمین را می توان از نقاط قوت یک مجموعه دانست از سوی دیگر این امر سبب اطمینان و اعتماد مشتریان به شرکت و مجموعه ارائه دهنده خدمات می گردد.

این مچموعه نیز با توجه به یکی از مهمترین اصول که رضایت مشتریان و داشتن مشتریان وفادار می باشد همواره در تلاش است تا خدمات خود را با بهترین کیفیت  ارائه دهد و با ارائه گارانتی و تضمین خدمات به مشتریان خود این اطمینان را می دهد تا خدمات با سطح کیفیت بالا انجام گردیده و در صورت هر گونه نارضایتی خدمات دارای ضمانت و گارانتی می باشد.

داشتن مشتریان وفادار از سرمایه ها و نقاط قوت این مجموعه به شمار می رود و داشتن این مشتریان وفادار خود گواه بر حسن انجام کار می باشد.

مختصری درباره ما

تهران جوش با بیش از ۱۰ سال سابقه و تجربه در زمینه کلیه خدمات جوشکاری و آهنگری در تمامی روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

این مجموعه با در اختیار داشتن تیمی با تجربه، حرفه ای و با سابقه همواره سعی در ارائه بهترین خدمات به همشهریان می باشد.

خدمات ما

  • جوشکاری سیار
  • آهنگری سیار
  • خرده کاری
  • جوشکاری استیل
  • جوشکاری آرگون
  • تعمیر انواع سازه های فلزی
  • ساخت و تعمیر انواع درب و پنجره آهنی
  • ساخت انواع حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی
  • ساخت و نصب انواع حفاظ

فهرست خدمات ما

این مجموعه ارائه دهنده کلیه خدمات جوشکاری و آهنگری می باشد در ادامه به برخی از این خدمات اشاره خواهد شد:

  • برشکاری و تعمیرات درب و پنجره
  • ساخت انواع نرده
  • ساخت انواع حفاظ
  • ساخت انواع پله های فلزی
  • ساخت انواع سایه بان
  • ساخت انواع آلاچیق
  • نبشی کاری
  • ساخت انواع درب های آکاردئونی و فرفورژه
  • ساخت انواع زیر کولری
  • ساخت انواع محافظ های تزیینی شاه گوزنی، بوته ای، سر نیزه ای
خدمات جوشکاری در منزل

نیروهای متخصص و حرفه ای ما کلیه خدمات جوشکاری در منزل و خدمات آهنگری را با استفاده از تجهیزات به روز و استاندارد و حرفه ای انجام می دهد.

از کجا شروع کنیم

با رفتن بر روی آیتم ها توضیحات بیشتر را می توانید بخوانید

تماس با ما
برآورد هزینه
رزرو یا درخواست آنی
اعزام جوشکار
چرا ما
مهارت
دقت
سرعت عمل
تعرفه مناسب
اهداف ما

توسعه روز افزون خدمات از جمله اهداف این مجموعه می باشد. این مجموعه همواره در تلاش است تا روز به روز خدمات خود را گسترش دهد. گسترش و توسعه خدمات موجب جلب رضایت بیشتر مشتریان می شود.

رضایت مشتریان اولویت ماست

باور ما بر این است که جلب رضایت مشتریان که از مهمترین اهداف این مجموعه می باشد با ارائه خدمات با کیفیت امکان پذیر می باشد بنابراین این مجموعه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

نظرات مشتریان

با تشکر از شما

کار نیرویی که آمده بودند عالی بود , و بسیار خوش قول بودند. همون زمانی که فرمودند آمدند و کار را سریع انجام دادند و تحویل دادند.

با سلام
سفارش و نصب جوشکاری ما رو بسیار تمیز و به موقع انجام دادند. نیرویی که برای نصب آمده بودند بسیار خوش رفتار و بوحوصله بودند از نظر کیفیت کار هم واقعا تمیز و و با دقت انجام شده بود.

سپاس

با سلام
برای جوشکاری حفاظ درب و نرده ها آمده بودند راضی بودیم نیرویی که آمده بودند خوش قول بودند و خوش رفتار و با حوصله

درود بر شما که کارتون واقعا درسته

ما چند بار مجبور شدیم زمان رو تغییر بدیم بازم هم آمدند و کار رو تمیز و عالی انجام دادند از ویژگی های مثبت هم باید بگم اول از همه صبور، خوش رفتار و بعدهم حرفه ای بودن شان هست تشکر از خدمات بسیار عالی تان

Call Now Buttonتماس با ما